ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН NL FOR YOU
І. ОПРЕДЕЛЕНИЯ, ИЗПОЛЗВАНИ В НАСТОЯЩИТЕ ОБЩИ УСЛОВИЯ
1. "Потребител" е всеки, който е заредил в своя браузър онлайн уебстраницата www.nlforyou.bg
2. "Поръчка" е индивидуалната заявка от съответния потребител чрез заявка за закупуване на стоки без регистрация, чрез заявка за покупка на стоки по телефона, заявка изпратена по електронна поща.
3. "Услуги" са всички действия, осъществявани от СЕНЬОРА ЕООД при и/или по повод предлагането, продажбата и доставянето на стоки от този електронен магазин.
4. „Електронен магазин” – настоящият уебсайт www.nlforyou.bg , който предлага чрез електронна търговия продукти и услуги.
5. „Клиент” е всяко лице, което е осъществило или желае да осъществи поръчка чрез електронния магазин на уебсайта: www.nlforyou.bg
ІІ. СОБСТВЕНИК, АВТОРСКИ ПРАВА
1. Съгласно ЗЗП ви предоставяме следната информация:
1.1. Собственик на електронния магазин www.nlforyou.bg и търговска марка NLFORYOU e дружество СЕНЬОРА ЕООД учредено и съществуващо съгласно българското законодателство с ЕИК BG160137403 и адрес на управление гр. Пловдив ул. Булаир 26.
1.2. Основните характеристики на продуктите са описани в страницата за представяне на съответния продукт.
1.3. Крайната цена на стоките е изписана на страницата за представяне на съответния продукт в български левове. Всички цени, посочени в този сайт, са с включен ДДС и не включват цена за доставка. Цените за доставка са посочени отделно и представляват сумата за доставка на конкретната куриерска фирма, с която имаме сключен договор за доставки с Пощенски Паричен Превод (П.П.П.)
1.4. При използване на предоставените средства за комуникация с нас няма никаква начислена допълнителна стойност.
2. В съдържанието на електронния магазин www.nlforyou.bg са използвани запазените знаци и марки, снимки от каталозите, текстове и т.н. на различни фирми и правата върху тези материали принадлежат на съответната фирма. Всички останали материали от съдържанието на сайта (включително, но не само снимки, графики, текст, илюстрации и дизайн) са собственост на СЕНЬОРА ЕООД. Употребата им с търговска, рекламна или друга обществена цел, употребата чрез публично разпространение, копиране, публикуване в други уебсайтове в глобалната мрежа, създаването на производни материали от съдържанието на електронния магазин, промените в съдържанието, предаването, излагането, възпроизвеждането на съдържанието, създаването на вторични материали са нарушения на авторските и сродните им права и се преследват от закона. Потребителите могат да копират материали от електронния магазин www.nlforyou.bg единствено за персонална употреба.
3. Идентифициране на потребителя и неговите действия при ползването на електронния магазин www.nlforyou.bg става чрез неговия IP адрес.
ІІІ. РЕГИСТРАЦИЯ И ПАЗАРУВАНЕ
1. Пазаруването чрез електронния магазин www.nlforyou.bg се извършва по няколко начина
1.1 Пазаруване без регистрация. Информацията за поръчката съдържа изброяване на поръчаните продукти, имената на клиента, телефон и имейл за връзка и адрес за доставка. При покупка без регистрация се изисква приемане на настоящите Условия при всяка поръчка, както и запознаването с информацията в частта им относно защита на личните данни.
1.2 Пазаруване с регистрация. Информацията за поръчката съдържа изброяване на поръчаните продукти, имената на клиента, телефон и имейл за връзка и адрес за доставка. В профила клиента може да запазва повече от един адрес, имена, телефон и имейл. При покупка с регистрация се изисква приемане на настоящите Условия при всяка поръчка, както и запознаването с информацията в частта им относно защита на личните данни.
1.3 Поръчка, направена по мобилно устройство. Информацията за поръчката съдържа изброяване на поръчаните продукти, имената на клиента, телефонен номер за връзка и адрес за доставка. За поръчки по телефона е единствено възможен метод на заплащане на стоките чрез Пощенски Паричен Превод. Приема се, че при осъществяване на поръчка по телефона, Клиентът предварително се е запознал с настоящите Общи условия, включително в частта им относно защита на личните данни. При необходимост, възможността да се запознае с настоящите Общи условия, включително в частта им относно защита на личните данни, се указва и обяснява на Клиента при осъществяване на поръчката по телефона.
1.3 В профила в електронния магазин nlforyou.bg клиентът може да вижда подробна информация за направените поръчки, включваща информация за продуктите, крайната сума, статуса на поръчката и нейния номер, номер на товарителница и посочените данни за контакт и доставка.
ІV. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА СТРАНИТЕ
1. Клиентът на електронния магазин nlforyou.bg, получава правото да поръчва предлаганите продукти и услуги или да ги отказва или рекламира по надлежния ред.
2. Потребителят има право
2.1. Да разглежда, поръчва по индивидуална заявка и получава продукти от електронния магазин www.nlforyou.bg по реда и условията, посочени в него
2.2. Да се информира за състоянието на своята поръчка.
2.3. На доставка на заявения продукт/и или услуга, която да се извърши на посочения при заявката адрес за доставка, след заплащане на продажната цена по описания в настоящите „Общи условия” ред.
2.4.Има право на замяна или отказ от покупка на всеки продукт, закупен от нас в срок от 14 работни дни. За продукти в промоция този срок е 7 работни дни. Продукти произведени по специална индивидуална поръчка не подлежат на връщане и замяна. Прашки и бикини не подлежат на връщане и замяна. При връщане се възстановява 100% от стойността, на която е закупен продукта, като това не включва транспортните разходи. При връщане на поръчка над 99лв, чиято първоначална доставка е поета от нас, транспортните разходи за тази доставка се приспадат от сумата за възстановяване. При връщане на поръчка, в която е включен подарък, подаръкът трябва да бъде върнат заедно с поръчката.
За да се върне или замени продукт, продуктът трябва да отговаря на всички условия за замяна / връщане.
2.4.1 Процедура за отказ от покупка или замяна:
- Срокът за замяна или връщане е 14 работни дни от получаването на пратката от куриер.
- За да замените продукт, първо се уверете, че размерът или моделът, който искате да получите, е наличен. Ако в сайта ни е изчерпан, можете да се свържете с нас, за да го изработим, ако е възможно.
- Можете да заменяте, не само за друг размер, но и за друг модел, без значение дали цената е по-ниска или по-висока.
- За да изпратите продуктите към нас, се уверете, че отговарят на условията. Можете да прочетете условията за продукти за връщане по надолу на тази страница.
- Попълнeте онлайн Формуляр за Замяна или Формуляр за Връщане, и го изпратете онлайн с натискане на бутона "ИЗПРАТИ".
- Не е необходимо потвърждение от нас, след като сте изпратили формуляра.
- Изпратете продуктите до офис Спиди Пловдив "Аксентий Велешки" 31 за получател: NL4YOU , телефон на получателя: 0893671371.
- Транспортните разходи на пратки за връщане и замяна се поемат от клиента и в двете посоки.
- След пристигането на пратката в офис, нашия екип ще я вземе и ще извърши проверка, дали условията към продуктите са спазени.
- Ако продуктите са в търговски вид:
- Ще изпратим новите продукти към посоченият от вас адрес във формуляра. Срокът за извършване на замяната е от 2 до 5 работни дни, в зависимост от това дали сте поръчали налични модели или по индивидуална поръчка.
- Ще възстановим 100% от сумата, която сте заплатили за продуктите, на посочената от вас банкова сметка в срок от 4 до 14 работни дни. Молим Ви да проверите написаният от Вас IBAN преди да изпратите формуляра. NL4YOU не носи отговорност за изпратен грешен IBAN! Ако сте се възползвали от безплатна доставка за поръчки над 99лв (т.е. доставката е заплатена от NL4YOU вместо от вас), то тогава се приспада сумата за доставка от сумата, която следва да бъде възстановена.
- Ако продуктите не отговарят на условията за връщане, ще бъдат изпратени обратно към вас на посоченият от Вас адрес във формуляра.
- Ще получите имейл съобщение при изпращане на пратката или възстановяването на сумата.
2.4.1 Условия за продуктите, които изпращате към нас:
- Долно бельо и бански НЕ подлежи на замяна или връщане след получаване от куриер. Те могат да бъдат върнати или заменени само при използването на опция "преглед". NL4YOU може да извърши само корекция на размер от по-голям на по-малък, ако продуктът не е носен и няма следи от употреба.
- Продукти направени по специална поръчка с индивидуални размери и дизайн могат да ни бъдат изпратени само за корекция, но НЕ подлежат на връщане и замяна.
- Продукти, които не отговарят на долуописаните условия не подлежат на замяна!
- Продуктите трябва да бъдат в оригиналната им опаковка/кутия с оригиналните им етикети и картички.
- Продуктите трябва да бъдат сгънати, в търговски вид, в оригиналното им състояние.
- Продукти с подплънки трябва да бъдат сгънати така, както са получени, за да не се деформират.
- Продуктите не трябва да бъдат носени, гладени прани или да имат следи от употреба.
- При връщане на продукти в луксозна кутия, трябва да бъде поставен стикер "Чупливо" в офиса на Спиди.
- При възстановяване на сума, ако с пратката си сте получили подарък, то той също трябва да бъде върнат.
3. Потребителят е длъжен:
3.1. Да заплати цената, която е била актуална към момента на даване на поръчката, според описания в настоящите „Общи условия” ред.
3.2. Да не нарушава правата и свободите на гражданите, съгласно всички законови и подзаконови актове в страната и в европейските правила, включително като не предоставя лични данни на субекти на данни, различни от него самия.
3.3. Да спазва интернет-етиката и правилата при ползване на предоставяните от СЕНЬОРА ЕООД продукти и услуги.
3.4. Да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси като право на собственост, авторско право, търговска марка, патент, морално право, поверителност, търговска тайна, право на интелектуална собственост, право на защита на лични данни и др.
3.5. Да уведомява незабавно СЕНЬОРА ЕООД и съответните власти за всеки случай на извършено или открито нарушение при използване на предоставяните услуги.
3.6. Да поеме отговорност за съдържанието на информация, която публикува като коментари и мнения в социалните мрежи или в други платформи.
3.7 Ще бъдете подведени под отговорност от съответните органи при публикуване на неверен материал и при всички случаи на злонамерени действия.
4. Електронният магазин www.nlforyou.bg , както и брандът NLFORYOU, собственост на СЕНЬОРА ЕООД имат право:
4.1. Да отказват достъп.
4.2. Да отказват поръчки, без да има разходи за потребителя. В този случай www.nlforyou.bg не дължи обезщетение по никакъв начин на потребителя, освен да възстанови сумите, платени от потребителя предварително, когато има допуснати технически грешки в публикуването на информация.
4.3. Да редактират съдържанието на уебсайта – като съществуващи цени, условия за ползване, продукти, услуги, информация, снимки и др. по свое усмотрение и по всяко време без предупреждение. Новите условия влизат в сила в момента на публикуването им.
4.4. Да използват по собствено усмотрение всички коментари, предложения, идеи и т.н., пратени или предложени от потребителите на електронния магазин www.nlforyou.bg . Те остават собственост на СЕНЬОРА ЕООД и в този смисъл фирмата не е ограничена в използването им и не е длъжна да плаща каквито и да било компенсации на потребителите за техните коментари, идеи и предложения.
4.5. Да запазват материали и информация, използвани/разположени на сървъра, на който е разположен www.nlforyou.bg или направени достояние на трети лица от потребител, и да ги предоставя на трети лица и съответните държавни органи в случаите, когато това е необходимо за запазване правата и законните интереси, собствеността и сигурността на СЕНЬОРА ЕООД, както и на трети лица, в случаите на предявени искове във връзка с нарушаване на техни права по повод на използвани или разпространени информация или материали, при съобразяване на приложимите правила относно защита на личните данни, както и в случаите, когато материалите или информацията са изискани от държавни органи по силата на изрична законова разпоредба;
4.6. Да използват всякакъв вид снимков или видео материал, предоставен на NLFORYOU от клиенти или потребители на сайтовете nlforyou.bg и nlforyou.eu или закупил продукт с бранд NLFORYOU от трета страна, като рекламен материал и да бъде публикуван в социалните мрежи, освен ако потребителят/клиентът/собственикът му ни е предупредил, че не желае да бъде използван като такъв.
4.7. Да прекратяват, спира или променя предоставяните услуги по всяко време без уведомяване на потребителя, когато последният ползва услугите в нарушение на настоящите „Общи условия”.
4.8. Да премахват, блокират или забранят всяко съдържание, без предупреждение, което е в разрез с етични и морални норми и считаме за опасно спрямо услугите или потребителите на Сайта.
5. Електронният магазин www.nlforyou.bg:
5.1. Няма задължението и обективната възможност и не контролира начина, по който потребителите използват предоставяните услуги.
5.2. Не поема гаранция за точността и целостта на публикуваната информация за продуктите.
5.3. Заедно с неговите доставчици или трети лица не носят никаква отговорност при никакви обстоятелства за каквито и да е щети, включително, но не само щети от пропуснати ползи, от загуба на информация или други, произтекли от употребата, невъзможността за употреба или резултати от употребата на електронния магазин www.nlforyou.bg. Ако в резултат на ползване на електронния магазин www.nlforyou.bg, на продукти или услуги от него от ваша страна възникнат вреди, вие поемате цялата отговорност и всички разходи, свързани с отстраняването на нанесените вреди.
5.4. Не носи отговорност за възможни разлики в цветовете на закупените продукти, дължащи се на специфики в екраните на компютрите. Заявяването за закупуване на конкретни продукти се приема за изразено съгласие от страна на потребителя относно вида и качеството им.
5.5. Не носи отговорност спрямо потребителите и трети лица за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането, променянето или ограничаването на услугите, изтриването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността или непълнотата на съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани или станали достъпни чрез електронния магазин www.nlforyou.bg
5.6. Не носи отговорност за вреди, причинени върху софтуера, хардуера или телекомуникационните съоръжения или за загуба на данни, произтекли от материали или ресурси, търсени, заредени или използвани по какъвто и да било начин посредством предоставяните услуги.
6. Съветите, консултациите или помощта, оказани от специалистите и служителите на електронния магазин www.nlforyou.bg във връзка с ползването на услугите от потребителите, не пораждат каквато и да било отговорност или задължения за СЕНЬОРА ЕООД.
V. СТОКИ
1. Продаваните стоки са собственост на СЕНЬОРА ЕООД.
2. Клиентът вижда в сайта www.nlforyou.bg единствено продуктите, които са налични към момента. Ако се случи клиент да направи поръчка за продукт, който не е наличен той бива веднага уведомяван по телефона
VI. ЦЕНИ И УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА
1. Доставката на продукти с обща стойност над 99 BGN е за сметка на www.nlforyou.bg
2. Цената за доставка на територията на България до офис на SPEEDY/автомат е 5.90 BGN, а до личен адрес е 7.90 BGN.
4. Доставки се извършват само след потвърждение от страна на потребителя по телефона. Представител на електронния магазин www.nlforyou.bg се свързва по телефона с потребителя за потвърждение на поръчката и уточняване на деня и часа за доставка в работно време.
5. Доставка до адрес се извършва с куриер от понеделник до петък между 9.00 и 17 часа, (събота до 14 часа). Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.
6. Срокът за доставка е от 1 (един) до 5 (пет) работни дни от датата на изпращане на доставката. Фирма СЕНЬОРА ЕООД не носи отговорност за забавена пратка, причинена от куриерската фирма.
7. Поръчки, направени след 14.00 ч. в работни дни, се обработват на следващия работен ден. Всички заявки от събота и неделя се обработват в понеделник.
8. Потребителят е длъжен да провери дали съдържанието на пратката съответства на неговата поръчка, преди да заплати цената. Със заплащането на цената на поръчката и доставката и полагането на подписа от потребителя върху документите за доставка последният дава своето съгласие с вида и съдържанието на доставката.
9. Поръчката се получава единствено от лицето, направило поръчката
10. Ако стоката не бъде доставена поради различни причини при доставка на куриер, същият е задължен да посети обекта втори път в рамките на работния ден или на следващия работен ден. Повторното посещение се извършва след установен контакт по телефона между куриера и лицето, поръчител на стоката. Повторното посещение не се заплаща от клиентът.
11. В случай на направено предварително плащане, и отказ на клиента да получи поръчката в срок от 7 дни се възстановява стойността на продуктите по посочен от клиента начин, като разходите по плащането са за сметка на клиента.
12. Поради неспазване на установен от потребителя ден и час за доставка или в случай, че клиентът откаже да получи пратката си, а плащането е направено предварително, СЕНЬОРА ЕООД се задължава да възстанови стойността на продуктите, намалена със заплатената такса за доставка.
13. Клиентът има право да откаже поръчка в законовоустановения 14 дневен срок.
14. При сгрешен или липсващ продукт желаният от клиента такъв се изпраща на същия или следващия работен ден. Сгрешен продукт се заменя за сметка на СЕНЬОРА ЕООД. При сгрешен или липсващ продукт клиентът не заплаща допълнително такса за доставка.
15. При определени промоции клиентът може да получи правото за безплатна доставка и за поръчки, на стойност по-малки от 99 лв.
16. Можете да върнете закупен продукт в 14-дневен срок от датата на закупуване. Условието за връщане е продуктът да не е използван, в ненарушена опаковка и с етикети на производителя. Транспортните разходи са за сметка на клиента. Парите се възстановяват в 14-дневен срок от датата на получаване на продукта обратно при нас.
17. За продуктите в сайта е възможно да едновременно бъде приложен само един код за отстъпка. За продуктите в промоция не могат да бъдат прилагани кодове за отстъпка.
VII. НАЧИНИ И УСЛОВИЯ НА ПЛАЩАНЕ:
1. Плащане в брой: - чрез П.П.П. на куриер, при доставка
2. Плащане с банкова карта
VIII. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
1. Предоставяне на лични данни С цел закупуването на продукти или услуги от електронен магазин www.nlforyou.bg, вие предоставяте ваши лични данни напълно доброволно – собствено и фамилно име, адрес и телефон за контакт и доставка на потребителя. Електронният магазин www.nlforyou.bg обработва вашите лични данни съгласно приетите от него Политика за защита на личните данни , настоящите Общи условия, както и въз основа на предвидените в приложимото законодателство за защита на личните данни основания, и при спазване на изискванията за такова обработване.
2. Електронният магазин www.nlforyou.bg:
2.1. Както и повечето сайтове, автоматично събира информация за апаратните и програмните средства на вашия компютър. Тази информация може да включва: вашия IP адрес, вид браузър и часове за достъп и съответните уебсайт адреси. Подробна информация за този вид обработване на лични данни и за използваните на сайта на СЕНЬОРА ЕООД бисквитки може да откриете в нашата “Политика на поверителност и защита на личните данни”.
3. Хипервръзки www.nlforyou.bg не поема никаква отговорност за съдържание, както и за начина, по който външни за СЕНЬОРА ЕООД сайтове и доставчици използват вашите лични данни. При посещението си в някои от тези сайтове потребителят прави това изцяло на своя отговорност и на свой риск.
4. Данни при плащания с банкова карта При плащания с банкова карта, Клиентите въвеждат директно своите данни в система, до която СЕНЬОРА ООД няма достъп и контрол.
5. Правила за защита на личните данни СЕНЬОРА ЕООД е приело вътрешни правила за защита на личните данни на клиентите на СЕНЬОРА ЕООД, сред които, но не само, Политика за поверителност и защита на личните данни на СЕНЬОРА ЕООД.
6. Информационно изложение относно защита на личните данни Настоящата част от Общите условия за ползване на услугите от СЕНЬОРА ЕООД предоставя подробна информация, свързана със защитата на личните данни за физическите лица при използването на онлайн услугите и при закупуването на продуктите, предоставяни от СЕНЬОРА ЕООД. Целта на настоящата част от Общите условия е да бъде уведомен Клиента какви лични данни за него обработва СЕНЬОРА ЕООД, причините, поради които ги обработва и предоставя на трети лица, колко дълго се съхраняват тези данни, какви са правата на Клиента във връзка със защита на неговите лични данни и как могат тези права да бъдат упражнени.
7. Категории обработвани лични данни СЕНЬОРА ЕООД събира и обработва по друг начин лични данни до степента, която е необходима в рамките на дейностите, извършвани от него, и с цел предоставяне на висококачествени услуги. При използване на уебсайта на СЕНЬОРА ЕООД, дружеството обработва следните категории лични данни:
• идентифицираща информация: имена / име и фамилия;/ IP адрес;
• информация за контакти: e-mail адрес; телефонен номер;
• данни, свързани с навици и предпочитания:
• данни, които са свързани със заявяване на продукти, предоставяни от СЕНЬОРА ЕООД (напр.: данни за предходни поръчки чрез уебсайта, чрез създаден потребителски профил);
• данни, събирани посредством браузване на Клиента на уебсайта на СЕНЬОРА ЕООД: СЕНЬОРА ЕООД използва за уебсайта си, и за предоставяне на предлаганите от него онлайн услуги, включително и при осъществяване на онлайн поръчки за предлаганите от СЕНЬОРА ЕООД продукти, т.нар. „бисквитки“. Тези файлове се съхраняват в диска на потребителя и запазват определени настройки и данни за комуникация със системата през браузъра. Някои от използваните от СЕНЬОРА ЕООД „бисквитки“ се изтриват след края на всяка сесия на браузъра (т.н. „бисквитки“ за отделни сесии). Други остават в устройството, с което е достъпна системата, и дават възможност за разпознаване на браузъра при следващо посещение (т. нар. постоянни „бисквитки“). Различните браузъри, в своите настройки, дават възможност на потребителите да въведат ограничения за използването и изтриването на „бисквитките“. Отказът или ограничаването на използване на „бисквитки“ може да възпрепятства използването на услугите, които СЕНЬОРА ЕООД предоставя онлайн. Повече информация можете на намерите в Политика за използване на бисквитки на СЕНЬОРА ЕООД;
• лични данни, необходими за предприемане на стъпки по искане на Клиенти преди сключването на договор за поръчка на продукти;
• други лични данни, каквито са или могат да станат необходими, за целите на използване на уебсайта за поръчки на продукти на СЕНЬОРА ЕООД и/или съпътстващите ги услуги, необходими за изпълнение на поръчките (напр: доставка).
8. Основания и Цели на обработване на лични данни СЕНЬОРА ЕООД обработва (събира, съхранява и използва) лични данни за Клиентите въз основа на някое от посочените по-долу основания и с оглед постигане на някоя от посочените по-долу цели:
a. Изпълнение на правни задължения на СЕНЬОРА ЕООД обработва лични данни за Клиентите, за да изпълни правни задължения, свързани с предоставяните услуги, включително, но не само с:
• осъществяване на онлайн търговия.
• отговор на официално запитване от надлежно оправомощен публичен или съдебен орган.
b. Изпълнение на договор, сключен с или в полза на Клиентите, или за предприемане стъпки по искане на физически лица, субекти на данните, преди сключването на договор СЕНЬОРА ЕООД обработва лични данни за сключване и изпълнение на договори за онлайн поръчка и продажба на продуктите, предлагани от Дружеството, както и за изпълнение на правата и задълженията съгласно настоящите Общи условия, както и за да предостави информация по отношение на услугите, към които потенциални Клиенти са заявили, че имат интерес (напр. получаване на потвърждение по имейл или телефон за успешна поръчка), както следва:
• установяване на отношения с нови Клиенти;
• сключване, изменение, изпълнение и прекратяване на договори;
• осъществяване на комуникация с Клиенти.
c. Цели, свързани с легитимните интереси на СЕНЬОРА ЕООД, както следва:
• вътрешна отчетност;
• събиране на вземания;
• дейности по извършване на проверка при връщане на закупени продукти или отказ от направена поръчка. Ако се наложи СЕНЬОРА ЕООД да извършва допълнителното обработване за цели, различни от посочените по-горе в настоящата част на Общите условия, СЕНЬОРА ЕООД ще информира Клиентите, когато е необходимо получаването на тяхното съгласие за това. Поради естеството на очертания по-горе вид и обем на събираните при ползване на уебсайта на СЕНЬОРА ЕООД лични данни, в случай на непредоставяне на някои или всички от тях, СЕНЬОРА ЕООД може да се окаже в невъзможност да предостави заявената поръчка или услуга.
9. Категории получатели на лични данни С цел изпълнение на гореспоменатите цели, СЕНЬОРА ЕООД може да разкрива лични данни на Клиентите на следните категории получатели:
• доставчици на услуги, които осъществяват услуги от името на СЕНЬОРА ЕООД при или с цел използване на уебсайта на СЕНЬОРА ЕООД;
• независими агенти или посредници (дистрибутори);
• търговски партньори при или с цел използване на уебсайта на СЕНЬОРА ЕООД за осъществяване на поръчки (куриерски фирми, пощенски оператор и др.);
• публични или съдебни органи, при поискване, в и до обема, разрешен съгласно закона;
• други администратори, от името на които СЕНЬОРА ЕООД може да обработва лични данни или които се явяват съвместни администратори с СЕНЬОРА ЕООД;
• лица, предоставящи услуги по предоставяне и поддържане на оборудване, софтуер и хардуер, използвани за обработка (включително съхранение) на лични данни, за отчитане на разплащания и др.
10. Предаване на лични данни извън Европейското икономическо пространство (ЕИП) СЕНЬОРА ЕООД може да осъществява международно предаване на данни, произхождащи от ЕИП, когато Европейската комисия е признала дадена държава извън ЕИП като осигуряваща адекватно ниво на защита на данните. За предавания към страни извън ЕИП, чието ниво на защита не е признато от Европейската комисия, СЕНЬОРА ЕООД ще се позовава или на определена дерогация, приложима към конкретната ситуация, съгласно Регламента, или ще прилага някоя от гаранциите, предвидени от приложимото законодателство. В останалите случаи, за предаване на лични данни извън ЕИП, това се осъществява въз основа на изрично съгласие на Клиентите за предлаганото предаване на данни, получено при спазване на изискванията на Регламента за това.
11. Периоди на съхранение на лични данни СЕНЬОРА ЕООД запазва лични данни за Клиентите за по-дългия измежду периодите, необходими или за спазване на приложимите закони и подзаконови нормативни актове, или друг период съгласно изискванията, приложими към дейността на СЕНЬОРА ЕООД. Обработването на лични данни се основава на принципа за свеждане на данните до минимум, в зависимост от и за целите на направените от Клиентите поръчки. Част от данните могат да се съхраняват и след завършване на заявената от Клиента поръчка за целите на изпълнение на законови задължения на СЕНЬОРА ЕООД или за целите на легитимните интереси на дружеството.
12. Права на субектите във връзка със защита на личните данни В съответствие с приложимите регулаторни изисквания, Клиентът имат право на:
• информация, при събиране на личните данни от него или от трети страни;
• право на достъп до неговите лични данни и по-конкретно:
(i). потвърждение дали лични данни за него се обработват от СЕНЬОРА ООД;
(ii). предоставяне на достъп до данните чрез копие от данните, които са в процес на обработване, както и информация относно целите на обработването; категориите лични данни; получателите или категориите получатели, пред които са или ще бъдат разкрити личните данни; сроковете за съхранение на личните данни; съществуването на право на коригиране или изтриване на лични данни или ограничаване на обработването на лични данни, или на възражение срещу обработването; правото на жалба до Надзорен орган (който в Република България е КЗЛД); източниците на лични данни; съществуването на автоматизирано вземане на решения, включително профилиране.
• право на коригиране – да изисква коригирането или попълването на личните му данни, ако същите са неточни или непълни;
• право на изтриване на личните данни, когато са налице предвидените в приложимото законодателство основания;
• право на ограничаване на обработването;
• право на преносимост на данните;
• право на възражение;
• правото му да не бъде обект на решение, основаващо се единствено на автоматизирано обработване, включващо профилиране, което поражда правни последици или по друг начин го засяга в съществена степен;
• даване, промяна или оттегляне на съгласие за обработване на лични данни, когато основание за обработването е негово съгласие. Клиентите могат да упражнят своите права чрез подаване на писмено заявление до СЕНЬОРА ЕООД, по един от следните начини:
• по електронна поща до посочения по-долу имейл адрес на Дружеството чрез квалифициран електронен подпис, съгласно Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги;
• по пощата до адреса за контакти с клиенти на Дружеството с изпращането на нотариално заверено заявление с цел осигуряване идентификация на заявителя. В случаите, когато заявлението се подава от законен представител на заявителя, или чрез упълномощен с нотариално заверено пълномощно представител на заявителя, заявленито също следва да съдържа нотариално удостоверен подпис на подписалото се от името на заявителя лице.
13. Изменения на правилата за защита на личните данни СЕНЬОРА ЕООД информира Клиентите за каквито и да е съществени изменения на тези Общи условия, включително в частта им относно защита на личните данни, чрез своя уебсайт или чрез други обичайни канали за комуникация.
14. Данни за контакт в случай на въпроси във връзка със защита на личните данни В случай на въпроси, свързани с обработването на лични данни съгласно настоящите Общи условия, Клиентите могат да се свържат с СЕНЬОРА ЕООД на имейл адреса на Дружеството: office@nlforyou.eu или на телефон: +359 893 671 371, което ще разгледа тяхното запитване За повече информация можете да се запознаете с нашата Политика за защита на личните данни на СЕНЬОРА ЕООД.
15. Ние ценим вашата лична поверителност и информацията, която се съгласявате да споделите във връзка с нашата услуга за SMS маркетинг. Ние използваме тази информация, за да ви изпращаме текстови известия (относно вашата поръчка, включително напомняния за напусната кошница), предложения за маркетинг чрез текстови съобщения и транзакционни текстови съобщения, включително заявки за отзиви от нас.
Нашата уеб страница използва бисквитки, за да следи продуктите, които сте поставили във вашата пазарска кошница, включително когато сте напуснали процеса на плащане. Тази информация се използва, за да се определи кога да изпращаме напомняния за кошницата чрез SMS.
16. Като се съгласите с SMS маркетинга на СЕНЬОРА ЕООД по време на процеса на плащане и стартирате покупка или се абонирате чрез нашите инструменти за абонамент, вие се съгласявате да получавате повтарящи се текстови известия (за вашата поръчка, включително напомняния за напусната кошница), предложения за маркетинг чрез текстови съобщения и транзакционни текстови съобщения, включително заявки за отзиви от нас, дори ако вашият мобилен номер е регистриран в някакъв от националните или федерални списъци за отказ от звънене. Честотата на съобщенията варира. Съгласието не е условие за покупка.
Ако искате да се отпишете от получаването на маркетингови текстови съобщения и известия, отговорете със STOP на всяко мобилно съобщение, изпратено от нас, или използвайте връзката за отписване, която ви предоставихме в някое от нашите съобщения. Разбирате и се съгласявате, че алтернативни методи за отписване, като използване на алтернативни думи или искания, няма да се разглеждат като разумни начини за отписване. Ние не вземаме такси за услугата, но вие носите отговорност за всички такси и такси, свързани с текстовите съобщения, налагани от вашия доставчик на безжични услуги. Могат да се приложат такси за съобщения и данни.
За въпроси, моля, изпратете HELP на номера, от който сте получили съобщенията. Също така можете да се свържете с нас на https://nlforyou.bg/pages/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8 за повече информация.
Ние имаме право да променяме всеки телефонен номер или код, които използваме за работата на услугата по всяко време. Ще бъдете уведомени за такива случаи. Вие се съгласявате, че всякакви съобщения, които изпращате на телефонен номер или код, които сме променили, включително всякакви искания за STOP или HELP, може да не бъдат получени, и ние няма да носим отговорност за изпълнение на искания, направени в такива съобщения.
В обхвата, позволен от приложимото законодателство, се съгласявате, че няма да носим отговорност за неуспешна, закъсняла или неправилно насочена доставка на всяка информация, изпратена чрез услугата, за всякакви грешки в такава информация и/или за всяко действие, което можете или не можете да предприемете на базата на информацията или услугата.
Вашето право на лична поверителност е важно за нас. Можете да видите нашата Политика за поверителност https://nlforyou.bg/pages/privacy, за да определите как събираме и използваме вашата лична информация.