Съдържание

Често Задавани Въпроси

Поръчки

Как да направя поръчка

Изберете желаните от Вас продукти, отбележете какви размери да бъдат продуктите и ги добавете в кошница чрез бутона “ДОБАВИ В КОЛИЧКА”.

Можете да прескочите тази стъпка и да поръчате с “БЪРЗА ПОРЪЧКА”.

Можете да ни оставите бележка, въпрос или своите размери, ако се колебаете и искате да Ви консултираме, в поле "Добави бележка към поръчката си" и натиснете "ПЛАЩАНЕ".

Попълнете своята "Информация за контакт" и адрес или офис на Спиди за доставка и натиснете "Продължи напред". Изберете "Метод за доставка" и кликнете върху бутона "Продължи напред".

Въведете Промокод или Ваучер, ако имате такъв, за да се начисли отстъпка към поръчката.

На последната страница "Плащане" избери "Плащане с карта" или "Плащане при доставка". Ако избереш плащане при доставка се начислява такса 2лв.

Завърши поръчката си с бутон "Завърши поръчката".

Мога ли да поръчам по телефона?

Разбира се! Свържете се с нас в делничен ден на телефон 0893671371 в работно време (10:00 - 17:00) и ще запишем поръчката Ви бързо и лесно.

Получавам ли потвърждение за поръчката си?

След успешно приключване на поръчка в сайта се отваря страница с информация за нея, номерът ѝ и очакван срок за доставка. Ще получиш автоматично e-mail съобщение в рамките на 1-2 минути за успешна поръчка и всички данни за нея. В работно време ще се свържем с теб по телефон, за да потвърдим информацията за доставка, размерите и да отговорим на твоите въпроси, ако имаш такива.

Как мога да проследя поръчките си?

Можете да проследите движението на поръчката си, ако тя е направена чрез новото ни приложение. За да получите информация за поръчки, направени през нашия уебсайт или по друг начин, моля свържете се с нашия екип телефон 0893671371 или на имейл orders@nl4you.bg. Нашите колеги ще ви съдействат с актуална информация за статуса на вашата поръчка

Мога ли да поръчам продукт, който не е наличен в сайта?

Можете да се свържете с нас по удобен за вас начин ( телефон, имейл) и да ни изпратите запитване за модела, който искате и размера, за който се интересувате. Ще проверим, дали имаме наличност и дали бихме могли да го изработим за Вас. След това ще Ви върнем отговор във възможно най-кратък срок.

Мога ли да направя индивидуална поръчка по мои разери или да поръчам модел, който не е качен в сайта.

Можете да се свържете с нас по удобен за вас начин ( телефон, имейл) и да ни изпратите запитване за модела, който желаете да бъде изработен. Необходимо е и да ни предоставите Вашите мерки на талия, ханш, бюст, подгръдна обиколка и размер чаша. Ще Ви върнем отговор възможно най - скоро и ще определим срока за изработка. Индивидуални поръчки се заплащат предварително в нашия сайт с карта.

Мога ли да поръчам за чужбина?

Можете да поръчате до всяка точка на света. Поръчки за чужбина се изпращат само след предварително плащане в нашия сайт nlforyou.bg или nlforyou.eu. Можеш да прочетеш пълната информация за доставки тук.

Мога ли да отменя поръчката си?

Да, ако поръчката все още не е изпратена, можете да я отмените като се свържете с нас. В случай, че поръчката е вече отпътувала, можете да я откажете след “преглед” в момента на доставката.

Как мога да приложа промокод към поръчката си?

Промокодовете могат да се прилагат само на продукти на редовни цени. Можете да приложите кода за отстъпка в последната страница "Плащане", непосредствено преди завършване на поръчката си в поле "Код за отстъпка".

Получих подаръчен ваучер за пазаруване в NL4YOU. Как мога да го използвам?

За да използвате подаръчния си ваучер, първо трябва да го активирате, като се свържете с нас на телефон 0893671371 в работно време. Можете да приложите кода от ваучера в последната страница "Плащане" при завършване на поръчката си в поле "Код за отстъпка".

Мога ли да променя размер, адрес или друго в поръчката ми след потвърждение.

Можете да се свържете с нас по телефон 0893671371 в работно време и да промените данните на поръчката си, ако това е възможно на този етап от обработката.

Мога ли да намеря продуктите на NL4YOU във физически магазини.

Можете да намерите някои от нашите продукти в магазините на Seven Seconds. NL4YOU не отговаря за наличности и модели във веригите на нашите партньори.

Как да избера правилния размер?

Може да се ориентирате по нашата таблица с размери. Тя е идентична за всичките ни модели. Ако все пак се колебаете, можете да се свържете с нас по най-удобния за начин от тук и да ни предоставите своите мерки, за да можем да преценим в кой размер ще се чувствате най-удобно и секси!

Доставки

Как ще се достави моята поръчка за България?

Пратката ще бъде изпратена до посочения от Вас адрес или офис на Спиди. Когато пристигне, ще получите SMS/Viber съобщение, което съдържа данните за пратката, часа и мястото за доставка. Куриерът ще се свърже с вас в деня на доставката, в случай че сте избрали за доставка личен адрес. Не се колебайте да се свържете с нас, ако имате допълнителни въпроси от тук.

Какъв е срокът за доставка за България?

Срокът за доставка е от 2 до 5 работни дни след потвърждение по телефон.

Колко струва доставката за България?

Доставка в България до адрес или до офис на Спиди е фиксирана 5,90лв.

Безплатна е доставката на всички поръчки над 99лв за България.

Колко струва и какъв е срока за доставка извън България?

Всички международни поръчки от nlforyou.bg се доставят с DHL Services.

Ако желаете, пратката ви да се изпрати в чужбина, можете да поръчате от нашия сайт nlforyou.eu

Виж таблицата със срокове, цени и предложения за безплатна доставка тук.

Връщане и Замяна

Мога ли да заменя или върна продукти?

Можете да заменяте продукти за друг размер или модел или да ги върнете в срок от 14 работни дни от получаването им от куриера!

Условието към продуктите е да са в търговски вид, в оригиналните им опаковки, с оригиналните им етикети, да не са носени, гладени или прани и да нямат следи от употреба.

Трябва да изпратите продуктите към нас до офис на Спиди и да попълните електронен формуляр с вашите данни в нашия сайт от тук.

Преди да изпратите продуктите молим да се запознаете с пълните условия за замяна и връщане.

*Долно бельо и бански не подлежат на връщане и замяна, след получаването им от куриер! Те могат да бъдат единствено коригирани за по-малък размер, ако модела позволява това.

Формуляри и пълна информация за Замяна и Връщане намерете тук.

Свържи се с нас

Ако имаш нужда от допълнителна информация, не се колебай да се свържеш с нас!