Съдържание

Често Задавани Въпроси

Поръчки

Как да направя поръчка

Избери желаните от теб продукти, отбележи какви размери да бъдат и ги добави в кошница чрез бутона “ДОБАВИ В КОЛИЧКА” или прескочи тази стъпка и поръчай с “БЪРЗА ПОРЪЧКА”. Отворете Количката. Можете да ни оставете бележка, въпрос или своите рамзери, ако се колебаете и искате да ви консултираме, в поле "Добави бележка към поръчката си." и натиснете "ПЛАЩАНЕ". Попълнете своята "Информация за контакт" и адрес или офис на Спиди за доставка и натиснете "Продължи напред". Изберете "Метод за доставка" и кликнете върху бутона "Продължи напред". На последната страница "Плащане" избетете "Плащане с карта" или "Плащане при доставка", въведете Промокод или Ваучер, ако имате и завършете поръчката си с бутон "Завърши поръчката".

Мога ли да поръчам по телефона?

Разбира се! Свържи се с нас на телефон 08936713 в работно време и ще запишем поръчката ти бързо и лесно.

Получавам ли потвърждение за поръчката си?

След успешно приключване на поръчка в сайта се отваря страница с информация за нея, номерът ѝ и очакван срок за доставка. Ще получиш автоматично e-mail съобщение в рамките на 1-2 минути за успешна поръчка и всички данни за нея. В работно време ще се свържем с теб по телефон, за да потвърдим информацията за доставка, размерите и да отговорим на твоите въпроси, ако имаш такива.

Как мога да проследя поръчките си?

Можете лесно да проследите поръчката си по най-удобния за вас начин.

В нашия Live Chat в десния долен ъгъл на сайта ни като изберете "Track my order". Въведете нейния номер и вашия имейл, с който сте я направили и натиснете "Track my order". Ще се отвори пълната информация за поръчката ви, нейния статус на изпращане и товарителницата за проследяването й в Спиди.

Можете да проверите поръчката ви и като влезнете във вашия акаунт в сайта ни.

Можете да се свържете с нас и на телефон 0893671371 или на имейл nl4you.orders@gmail.com

Мога ли да поръчам продукт, който не е наличен в сайта?

Можете да се свържете с нас по удобен за вас начин ( телефон, имейл, Live Chat, и т.н.) и да ни изпратите запитване за модела, който искате и размера, за който се интересувате). Ние ще проверим, дали имаме останала наличност или дали можем да го изработим за вас и ще ви върнем отговор във възможно най-кратък срок.

Мога ли да направя индивидуална поръчка по мои разери или да поръчам модел, който не е качен в сайта.

Можете да се свържете с нас по удобен за вас начин ( телефон, имейл, Live Chat, и т.н.) и да ни изпратите запитване за модела, който искате и да ни дадете вашите мерки на талия, ханш, бюст, подгръдна и чаша. Ние ще ви върнем отговор и ще ви дадем срок за изработка във възможно най-кратък срок. Индивидуални поръчки се заплащат предварително в нашия сайт с карта.

Мога ли да поръчам за чужбина?

Можете да поръчате до всяка точка на света. Поръчки за чужбина се изпращат само след предварително плащане в нашия сайт nlforyou.bg или nlforyou.eu. Можеш да прочетеш пълната информация за доставки тук.

Мога ли да отменя поръчката си?

Да, ако поръчката все още не е изпратена, можете да я отмените като се свържете с нас. В случай че поръчката е вече отпътувала, можете да я откажете след “преглед” в момента на доставката.

Как мога да приложа промокод към поръчката си?

Промокодовете могат да се прилагат само на продукти на редовни цени. Можете да приложите кода за отстъпка в последната страница "Плащане" при завършване на поръчката си в поле "Код за отстъпка".

Получих подаръчен ваучер за пазаруване в NL4YOU. Как мога да го използвам?

За да използвате подаръчния си ваучер, първо трябва да го активирате, като се свържете с нас по телефон в работно време. Можете да приложите кода от ваучера в последната страница "Плащане" при завършване на поръчката си в поле "Код за отстъпка".

Мога ли да променя размер, адрес или друго в поръчката ми след потвърждение.

Можете да се свържете с нас по телефон в работно време и да промените данните на поръчката си.

Мога ли да намеря продуктите на NL4YOU във физически магазини.

Можете да намерите някои от нашите продукти в магазините на Seven Seconds.

Как да избера правилния размер?

Може да се ориентирате по нашата таблица с размери. Тя е еднаква за всичките ни модели. Ако взе пак се колебаеш, можеш да се свържеш с нас по най-удобния за теб начин и да ни предоставиш своите мерки, за да можем да преценим в кой размер ще се чувстваш най-удобно и секси!

Доставки

Как ще се достави моята поръчка за България?

Пратката ще бъде изпратена до посочения от вас адрес или офис на Спиди. Когато пристигне, ще получите SMS/Viber съобщение, което съдържа данните за пратката и часа и мястото за доставка. Куриерът ще се свърже с вас в деня на доставката, в случай че сте избрали за доставка личен адрес. Не се колебайте да се свържете с нас, ако имате допълнителни въпроси.

Какъв е срокът за доставка за България?

Срокът за доставка е от 1 до 5 работни дни след потвърждение по телефон. Всички поръчки се изпращат в деня, в който са потвърдени, а куриерът ги доставя до 24 часа. В случай че продуктът не е наличен, или се изработва само по поръчка, срокът за доставка е до 5 работни, дни след потвърждение по телефон.

Колко струва доставката за България?

Доставка в България до адрес или до офис на Спиди е фиксирана 5,90лв.

Безплатна е доставката на всички поръчки над 99лв за България.

Колко струва и какъв е срока за доставка извън България?

Всички международни поръчки от nlforyou.bg се доставят с DHL Services.

Ако желаете, пратката ви да се изпрати с Български пощи, можете да поръчате от nlforyou.eu

Виж таблицата със срокове, цени и предлжения за безплатна доставка тук.

Връщане и Замяна

Мога ли да заменя или върна продукти?

Можете да заменяте продукти за друг размер или модел или да ги върнете в срок от 14 работни дни от получаването им от куриера!

Условието към продуктите е да са в търговски вид, в оригиналните им опаковки, с оригиналните им етикети, да не са носени, гладени или прани и да нямат следи от употреба.

Трябва да изпратите продуктите към нас до офис на Спиди и да попълните електронен формуляр с вашите данни в нашия сайт.

Преди да изпратите продуктите молим да се запознаете с пълните условия за замяна и връщане.

*Долно бельо и бански не подлежат на връщане и замяна, след получаването им от куриер! Те могат да бъдат единствено коригирани за по-малък размер. 

Формуляри и пълна информация за Замяна и Връщане намерете тук.

Свържи се с нас

Ако имаш нужда от допълнителна информация, не се колебай да се свържеш с нас!